Och om man inte kan sova då.

Borde vara trött men är det faktiskt inte. Sitter o inväntar föräldrar som kommer o hälsar på, de har nog någon timme ännu innan de är framme. Mlin sambo sover så sött i vår säng, han jobbar tidigt nu, och kliver upp mitt i natten, till skillnad från mig som är ledig i 2 månader. jag försöker att ta den mesta av markservicen även om jag inte orkar allt tungt. Stackare. jag förösker kompensera honom med att påminna om den långa semestern om en månad, och med att laga mat till honom varje kväll han kommer hem. Det är det minsta jag kan göra, men även så uppskattat av honom, man ser hur det lyser i ögonen på honom... och det gör ju mig glad såklart. Det är lätt att man slarvar med maten om man har mycket att göra, man tar sig inte tid att äta... men med mig som sambo, så måste man göra det.

Sitter och fördriver tiden med att kika bloggar och fixa lite på min dator som blivit slö på sistonde då en massa skit laddas ner av mig i form av program o dylikt.
Tänk vad bekvämt det är med en bärbar dator, det är ju liksom den i sängen som gäller med det trådlösa nätverket.
kan det bättre. Det måste ju vara den bästa uppfinningen. Den eller mobilen.

Vilken tycker du är den bästa uppfinningen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0