Sorgligt, Michael jackson.

Satt och kollade runt på expressens hemsida och fredag. Där fann jag en människa på bild jag aldrig skulle kunna gissa mig till vem det SKULLE kunna vara...OM det inte vore för de dumma och fula ingrepp han gjort. (Som förmodligen, tragiskt nog beror på hans pappas hemska sätt att ehandla honom) Det är tragiskt, hur vacker han kunde varit om han var sig själv. Det är så vackert med mörk hy tycker jag, o ändå ville han förändra allt. Jag tycker det är sorgligt. JA sorgligt är nog det rätta ordet.

Vad tycker du?


Kommentarer
Postat av: LITTLE LOUISE

Ja usch jag med. Low high-five..



Åh såg den där bilden på aftonbladet imorse, va läskigt alltså, guud varför gjorde han det? Det sägs ju att han lider av en sjukdom då man tycker man ser jätteful ut. Usch va hemskt!

2008-08-30 @ 23:17:19
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0