Älskade barn.

Oj jag kan nog inte riktigt förstå hur lyckligt lottade vi är som har en så harmonisk och underbar bebis.
Han är inte speciellt skrikig och gnällig och verkar allmänt tillfreds med tillvaron förutom när han har problm att bajsa. Då får han lite knip. men annars så... jag är så tacksam över att han verkar så tillfreds och verkar må bra. Jag hoppas verkligen att det fortsätter så... att han verkar allmänt nöjd, det gör mig lycklig.

Inatt har jag fått sova från 23.30 till 08.00 då han vaknade och ville ha mat. nu sover en han stund till på förmiddagen, så jag ha hunnit tvätta håret, duscha, äta fruskost och städa undan lite. det gör så mycket om man hinner med det på morgonen.

Men snart måste jag väcka honom, abstinensen tar över. Jag är bara så lycklig över honom och att han är tillfreds.
Sen vet jag att det kan gå i perioder.. jag är bara lycklig för varje dag han sliper en massa magknip och så vidare.
Vill ju att han skall vara så tilflreds vårt älskade hjärtegryn.

Wow

Kommentarer
Postat av: Malin S

Hej gumman,



Vilken tur du har som har ett barn som sover. Leo hade kolik när han var bebis, så när han var 6 månader gammal sov han för första gången 5 (!) timmar i streck.



Hoppas ni får en skön helg! Vi ska på julmarknad på Liseberg, kram

2008-12-12 @ 13:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0