Återbesök.

Återbesöket hos bm gick bra, jag verkar läka ihop bra. Skönt det.
Idag blir Sam 2 månader och han är riktigt förkyld, grinig för att han är så täppt i näsan.
Men så länge han fortfarande är aktiv och jollrar så borde det vara lugnt väl?

Man blir så orolig som mamma, att jag knappt kunde slappna av när jag var iväg.
Men det är nog en del av mammarollen, den ständiga oron. Mår han inte bra, gör inte jag det. Så är det bara.
Hoppas han snart blir kvitt sin förkylning.

Jag har köpt en Min första bok till Sam idag och en jättefin pyjamas från molo.
Sen köpte jag skidställ till mig o sambon, Peak performance till oss båda, skitsnyggt.
Och mineralmakeup från bodyshop. Det är dyrt med mineralsmink, men nu har jag uppdaterat min sminkbox rejält,
med neutralt smink. jag avskyr att se sminkad ut, men vill se naturlig ut. Dock k0ommer jag väl ej hinna sminka mig så mkt nu när man är mamma, men man kan ju ha det hemma iaf.

nu är smbon iväg och köper en ny platt-tv till sovrummet. Så vi kan gå o lägga oss tidigt och se tv, och mysa med vår älsklingspojke. Nu skall vi myusa vidare, bilder kommer sen.

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Molo gör verkligen superfina barnkläder. Trevlig blogg!

2008-12-30 @ 21:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0