Gravidlista.

Lånad av Hanna.

Namn: Malin T*********
Ålder: 27 år.
Graviditetssymtom: trött, kissig, molvärk, ömma tuttar
Positivtgravtest i vecka: hums v 5 tror jag det var
Då berättade jag för: familjen 
Min barnmorska hette: karin.
Vikt vid inskrivningen: 59 
Vikt vid förlossningen:  73
Vikt efter förlossningen: t¨å dagar efter 64 kg.  
Mat jag var torsk på: vatten?
Mat som fick mig att vilja kräkas: Ingen speciell.
Illamåendet började: aldrig
Och slutade: aldrig
Mina första mammakläder:leeeeeggings it is!
Min största modetabbe: åj?
Första bebisprylen: lindex
Då kände jag första sparken: lite sprattel v 18, riktiga kickar i v 23 el 24
Vi trodde att bebisen i magen var: vi visste!
Namn vi funderade på: Hemligt.
Grejer som hände med min kropp: biig mage

Konstiga grejer jag gjorde under min graviditet: Inget speciellt tror jag.
Konstiga kommentarer jag fick höra: minns ej

Värsta gravidminne: blödningar
Bästa gravidminne: hade en väldigt bra graviditet




ps glöm ej tävlingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0