Home sweet home.

Vi kom hem igår efter en mysig vecka med familjen och jul o födelsedagsfirande. Men gud vad tungt det är att åka så många mil med en liten. även om han är så snäll och sover bra i bilen så tänker man på de små ryggarna när de åker så långt.
 Men nu blir det inga sådana resor på ett bra tag, tills han blivit lite större.

Han var väldigt, snorig imorse så jag fick suga ut en massa md näsfridan, så nu går det bättre. Tyvärr var hans kusiner förkylda när vi var nere så vi hann ej träffa dem så mycket, men jag vill ej riskera något med Sam eftersom det är mycket virus som går nu, så vi sågs en stund på julafton. Tänk hur nojjig man blir av allt... även om de var noggranna med att ej vara i närheten så kan man ej slappna av när det är förkylda inärheten, oavsett vem det är... men vi hoppas han ktarat sig från de mesta bacillerna.. det kvittar ju vart man är nu... alla är förkylda.. tom min sambo nu. Men så länge det är en förkylning så är jag tacksam...

Kommer väl bli ett vrak av all oro för rs hela tiden.. men det verkar väl fortfarande vara en gansak så bra rs-säsong hur nu en sådan kan vara bra, men mildare iaf.

Så till julafton.. gud vad mycket fint Sam fick, och jag med.. Guitar heroes och en fin tröja frpn esprit... pengar, parfym, lancomemascara och kräm... presentkort på twilfit, ett fint halsband,underkläder, lotter och en kjol.
Sen fick vi massa fint till Sam med, en fin gosekanin, kläder, pyjamaser, mössa, filtar, bokstäver, underlägg, böcker, bitleksaker.. och pengar till honom med.

Sambon blev glad för sin 30årspresent.. han skall få köra lambougini eller ferrari i sommar... lär varaen grym körupplevelse tror jag.

Bilder på julen kommer så snart jag hinner, nu matdags...

Åh förresten på väg upp till sthlm igår såg vi en hund springa lös på motorvägen så jag ringde in till polisen...

- Hej mitt namn är Malin, jag skulle vilja anmäla en polis som springer lös på motorvägen...

- EHm jahaa...

- EH hund menar jag... gud.

Och alla tusen bortförklaringar däremellan.. jag blir så nervös när jag pratar med poliser.


Laters.

Kommentarer
Postat av: karro

haha polisen var rolig :) jag gjorde också något sånt när jag gick i 8:an. Vi skulle samla in pengar till skolresan och jag var lite trött för dagen om man säger så! "hej, vi säljer en skolresa till vår pepparkaka i london" haha det blev lite fel :P

2008-12-28 @ 13:27:25
Postat av: Anonym

Bilderna på dig (vänster sida) täcker över texten. Ser inte vad det står.

2008-12-28 @ 14:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0