Jordskalv.

Hörde av älsklingen att det varit jordskalv i skåne så jag var tvungen att fråga pappa om de känt ngt.
han berättade att vid klockan 6 imorse så vaknade han av att hela sängen skakade, han trodde det var mamma som rörde sig i sängen, hon trodde detsamma om honom..
Sen ramlade en tomte ner från fönstret då trodde han det var ngn inbrottstjuv så han flög upp... ända tills han insåg att det måste ha varit ett jordskalv. Så himlans obehagligt.. allt bara skakade.
Shit. Inte var dag man är med om det.

jag hade bokat en tågbiljett ner igår, men bestämde migkulle  för några veckor sen att jag skall åka ner med min sambo på lördag istället eftersom jag ej vile vara på tåget med Sam i dessa tider. Och igår var jag själv förkyld med så det var ju skönt att jag ej skulle åka. Samt nu detta jag hade varit livrädd av skalvet.

Skönt man är kvar i sthlm idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0