Julklapp.

Min mage är inte vad den borde, den ömmar här och var... antar att det är eftervärkarna still. Magen har ju trots allt varit ganska så stor och nu är den liten, eller ja så liten som den kan bli... jag har typ fått tillbaka min lilla mage igen. Det tog ca 6 veckor. det var inte illa pinkat, med tanke på att jag inte direkt ansträngt mig, eller jo om man räknar godis som anstränging så är svaret ja.

var ute och köpte några julklappar och 2 pyjamaser till Sam. Så nu kan han bajsa ännu med i sina dresser. Lillplutten, han är så söt när han tar i,  han håller liksom upp båda händer och knyter dem. :)

Nu har han badat och jag skall öppna en paradisask, sedär, ännu ett bantningsknep.

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Haha! Jag kör också på det bantningsknepet =D Godis bullar ja allt som kan stoppas i munnen. Ja, det är ju jul =)

2008-12-19 @ 06:51:43
URL: http://lini07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0