Knak knak.

Sam växer så det knakar. Vi var till bvc idag, nu ,är han 61 cm och väger lite över 5300 gr. Vår plutt. Han är så go så!
Han har legat här och slumrat medans vi kikat på Love guru som är en hysteriskt rolig film, jag skrattade konstant i 1,5 h.
SE DEN!
Har tom hunnit ladda upp en massa foton på fuji som jag skall framkalla, tänkte fixa en kalender med bilder på Sam och ge mina och sambons föräldrar i julklapp, det blir ju uppskattat! De är ju som upp över ögonen kära i honom. Så nåt får de ha att stirra sig blind på i julmörkret!:)

Har tom hunnit betala räkningar idag, weeehoo... kul kul. Nu inser man att man kanske skall betala innan man handlar, well jag har ju såklart pengar kvar så man klarar sig bra plus till julklappar.. men det e ju roligare att kolla innan räkningarna är betalda.

Well... ni hajar.

Förresten ang feber, Sam verkar ligga över 37 kring 37, 5 när jag testar lite titt som tätt. Han kasnke har hög temp i sig själv? han verkar ju knappast hängig eller så vår busgrabb. Kan det skifta i tempen hos barn?

Och till love gurun såklart.


Kommentarer
Postat av: ardiana

vad söt son :)

2008-12-01 @ 17:31:51
URL: http://ardianas.blogg.se/
Postat av: pluttsan

hej han e ju längre ärn trista...



nää de e inge feber. barn har lättare högre feber.. en sak att tänka på när de blir sjuka, äter de ej, får ej i sig ngt då bör man oroa sig, så länge de äter fast de har hög feber gör inget.. pöös

2008-12-01 @ 18:46:21
URL: http://www.pluttsan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0