Milf.

SKulle egentligen varit på soldusch ikväll, för att bli lite uppfräschad inför julen. Men jag känner att det kommer bli så stressigt eftersom vi måste packa, och städa och informera vår kattvakt som kommer vara här hemma varje dag och umgås med katterna. Hon kommer vara här både på dagarna och kvällarna för att kika teve, och sysselsätta dem.
Vi har köpt hem godis och läsk till henne. O naturligvis får hon bra betalt, det är ju ändå jul.
Sen kommer en annan granne vattna blommorna så det kommer vara folk här hela tiden... detkänns skönt.

Men jag kände att jag nog kommer gå upp till parfymeriet och köpa mig någon bra bus kräm.... för just nu känner jag mig riktigt blek och det känner jag inte för att göra... lite färg på näsan vill man ju ha, dock vill jag ej sola solarium. Så det är bästa lösningen.

Det är svårt att hinna med sig själv om dagarna även om Sam är så himlans snäll och duktig... tiden bara springer iväg.. och det är så mycket annat som kommer emellan.  Men det är ändå viktigt att ta hand om sig själv och sitt yttre... jag är inte bara mamma, jag är tjej med och flickvän.. och jag vägrar bli som många andra... en mamma där det syns att hon givit upp sig själv och sitt yttre.. no thanks. Jag menar inte att det kommer ske på Sams tid, att han kommer bli osysselsatt för att jag skall hinna bli snygg, men jag tänker iaf priorotera att duscha och sminka mig samt klä mig shyst framför att ha kliniskt rent. Dammsugning och undanplock är det som prioriteras. För smutsigt vägrar jag ha för allas skull. Det samlas så mycket katthår så dammsugning helst varje dag blir det. Men jag måste få känna mig fräsch annars går jag under. Dessutom måste ju Sam få ha en snygg mamma, en sådan som ni vet Stiflers mom eller nåt:P

Nu verkar det som att lillgrabben har bajsat det luktar lite åt det hållet. Blöjbyte nästa.

Men som sagt nu skall vi hela lilla familjen och träffa våra familjer i jul.. så bloggen kommer få stå åt sidan för allt julfirande såklart. Men jag försvinner inte helt.. jag kommer komma tillbaka om någon dag med massa nya bilder och uppdaterande, då hoppas jag att ni hänger på.

Dock hinns det nog med något mera inlägg innan pausen. Hänger ni med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0