Mörkrädd.

Skulle ner till tvättstugan vid 07, var lite tidig men kom till ett mörkt rum och tyckte jag hörde ngt ljud, så jag kastade tvättkassen och sprang ut ochs tod där och väntade tills en annan man som med skulle tvätta kunde följa mig in.
Sen gick han och det var fortf mörkt men jag kunde iaf köra igång maskinerna. Dock ville jag tvätta Sams nya pyjamas i en maskin som fanns i ett rum längre in. Men det var för mörkt där inne och jag fick för mig att det var ngn uteliggare som låg där. Men så kom en tant som följde mig in o stod där så jag kunde sätta igång maskinen. Haha. jag avskyr mörker, någon mer?

Sam är fortfarande snorig, men vi ger honom koksalt. Och sambon känner sig med dålig. Typiskt. Vi kanske måste ställa in nyårsfirandet då. Och äta hemma själv istället. Men vad gör man? Kan tyvärr ej bestämma när man skall bli förkyld och inte.

Jackan jag köpte igår är varm och skön, den är jag riktigt nöjd med.


Kommentarer
Postat av: Malin Sjunnesson

Hej gumman,



Vad fin Sam är!



Ville bara önska dig och familjen ett gott nytt år! Hoppas Sam blir frisk snart.



Massa kramar Malin

2008-12-30 @ 22:37:08
Postat av: Sara

usch jag är också mörkrädd! tvättstugan undviker jag... det är min man som tvättar =)

2008-12-30 @ 23:15:26
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10610/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0