Not on track.

Ni vill se en bild på sambon. Men det vill inte han. :) SÅ jag måste få skona honom från att vara med i min babblande värld här på nätet. Det är liksom inget för honom. Dessutom tror jag att det räcker för honom som redan är journalist att vara där han redan är. Well... men om ni undrar hur han ser ut. Så tänk er en stor kopia av Sam. Det låter väl inte så tokigt?:)
Sam är ju världens sötaste!

Jag blev så full i skratt innan. Han är ju som sagt lite trög i magen. Och det tar lite tid att bajsa för honom.
Men när det väl kommit till den gränsen att han är nära... DÅ tar han i och stånkar för kung och fosterland.
Världens sötaste läten kommer det fram. Men eftersom jag ej vet hur man lägger in filmklipp här så får ni tyvärr ej höra.
Trist nog. Hur som helst bajsade han hårt först. Sen när jag skulle böja mig ner och hämta papper och så så kommer värsta bajssprutet... TUR att man han ducka. Annars hade Nog Sam skrattat hela vägen till banken. Finaste bebben.
Kan inte sluta titta på honom elelr mysa med honom. Han är SÅ underbar.

Well... nu återstår julpyntet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0