Rörd till tårar.

Shit! Jag har aldrig förr känt så starkt för en idoldeltagare, jag ville SÅ mycket att han skulle vinna. Han var så självklar (jag gillade Alice med) och gjorde inte ett enda kasst framträdande i Idol. Det är så fantastiskt att han vann, en sådan glad kille som verkligen förtjänade vinsten SÅ mycket. WOW. När han sjöng vinnarlåten så lät det som en röst tagen ur en disneyklassiker, så ren och så underbar röst. Det är inte ofta jag gråter av sång, men jag kunde inte hålla tårarna tillbaka. Någon som kände samma sak. Jag är iaf så glad att han vann, verkligen rätt kille. helhjärtad.

Annars har jag kommit hem från ett maratonlopp bland affärer, inte bra dag att köpa de första o sista klapparna bland 70000000050 andra. Och jag är helt slut nu, MEN klappar hittade jag iaf. Alla får varsin alladinask så har vi det överstökat.

Nu tacos, och mys i soffan.. känner mig lite hängig faktiskt. trist.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Blev också rörd av kevin, han är definitivt en underbart värdig vinnare!

2008-12-14 @ 18:44:36
URL: http://mymitire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0