SötSam.

En dag till för sambon att jobba sen jul leeeeeeedigt tillsammans. vad mysigt det skall bli att kunna umgås hela familjen med resten av familjen. Mys. Och snart är det julafton, känns som man haft fullt upp så man ej hunnit stirra och räkna lika intensivt som förra åren. Hinner ni andra med?

Idag måste jag ut och hitta pyjamaser till Sam och en liten julklapp, han kissade på en och bajsade på en.. och resterande 3 är i tvätten. Tänk bara i pyjamas behövs minst 6-7 st. Hehe.

Idag var vi till bvc, han är 61,5 lång och vägde 5770 idag. Han växer vår kille. Skönt att han gått upp bra denna veckan, det känns tryggt för mig. han skulle öva o ligga på  mage lite där, då kräktes han en skvätt, dumma bvc-tanten fattade ju ej när jag sa att han nästan precis ätit... Blä för henne.

Well koka flaskor nu, sen invänta sambon och pyjamashandling. En kompis som är gravid kräkte i en buske på stan idag... jobbigt att må illa, jag gjorde ju aldrig det.. hur e det med er som läser, mådde ni illa??




Vårt hjärtegull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0