Stora killen.

Vår älskling ligger här bredvid i soffan och snusar så sött, så hans japan till mamma var framme med kameran. *klick*


Visst har han blivit stor? Idag 6,5 vecka.

Han är så bedårande att jag inte kan sluta titta på honom. När han sovit för länge så får jag abstinens, ni som har barn känner i med så? Jag har blivit förkyld, snorig och ont i halsen. Imorrn skulle jag egentligen träffat två andra med barn, men vi får skjuta på det, vill absolut ej träffa andra när jag är förkyld, det är respektlöst och idiotiskt. Nu hoppas jag innerligt att jag inte smittar Sam. Jag är noggran med händerna och sånt man kan vara och jag hoppas så att jag ej ger honom en förkylning, det skulle jag inte må bra av. Men vadskall man göra, man kan ej gå och gömma sig när man har barn, man måste ju ta hand om dem och vara nära ändå när man bär dem. Men som sagt, hoppas hoppas.
Idag är det en lugn dag som gäller, jag skall vila. och jag är tacksam över att de flesta klapparna är köpta nu.

Igår kväll låg hela familjen och kikade morden i midsommer då vi känner att det börjar lukta bajs... vi kikar båda på Sam som sitter och flinar åt oss! Busgrabben!:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0