Teacher.

Tack för grattisen. Im a teacher. Gick en utbildning på 4,5 år med interkulturell profil.
Och hann med att jobba som klassföreståndare i 3 månader innan jag skulle vara mammaledig.
Och det var så himlans kul. Jag hade ansvar för en 5e klass. Och den klassen var bra stökig när jag kom och alla mådde mer elle rmindre dåligt sedan den förre läraren. Så jag hade en klar fördel när jag kom  och kände att jag minsann skulle lyssna lite mer på var och ens behov. Och jag kan säga att jag aldrig fått så mycket gensvar och komplimanger tillbaka från föräldrar och barn som när jg slutade. Det krävdes så lite för att göra så mycket. Tom den sk tuffaste killen i klassen kom fram med ett hemligt brev där han prisade mig skulle man kunna säga. Och så gav han mig ett sushiset. Jättegulligt.

Men nog om det.nu skall jag försöka hinna tvätta håret. Och sen kommer en tävling på bloggen där man kan vinna ett oanvänt babyplagg från pop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0