Tusan.

Jag ville lägga upp lite bilder från själva förlossningen, men tyvärr kan jag ej bjuda på dem riktigt nu, med tanke på att sladdsatan inte är funnen. vart kan den ha tagit vägen? Jag har ju en hel del bilder från första tiden där som jag vill få in i datorn så jag kan framkalla dem. Men så skall det alltid vara nåt som kommer ivägen. Tusans!

Dock tyckte jag att jag velat ha liiiite flera bilder från förlossningen, men jag antar att älskot hade annat för sig där!;)

Idag behandlar vi Sams skorv. Han har mysse på sig under tiden eftersom krämen skall vara i 4h ca. iaf minst 3.
Sen skall man borsta bort den så gott det går och schamponera tills all kräm är borta.

Jag hatar min dator ibland.. när man skriver en massa så kommer man åt en knapp ibland(vilken jag ej vet vilken) som raderar massa rader!! Så därför slutar detta inlägg HÄR!

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]a

Spännande med förlossningbilder. :)

Önskar att vi också hade tagit fler.



Jo han växer så det knakar. Det gör eran sötis med va? Man hinner ju knappt med. :) Han har sluppit skorven än så länge. :)



Kram och ha en finfin dag!

2008-12-16 @ 11:41:22
URL: http://annlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0