Frukosttime!

Godmorgon på er gott folk.
Många av er är säkert redan vakna men idag är jag ledig så jag passar på att sova lite längre, och det var skönt.
har precis kastat i mig flingor med mjölk och två knäckemackor. Det blir nog en lagom start då det snart är lunch.
Älskot glömde att jag skulle vara ledig idag så han fixade matlåda till mig, bekvämt då tar jag den till lunch så slipper jag laga mat två gånger ME GILLAR!. Jag är inte så förtjust att laga mat, inte att jag inte orkar eller vill, men det finns roligare saker att göra tycker jag iaf.

Nå nu är jag mätt i magen o skall ägna större delen av dagen till att läsa.
Vad skall ni hitta på, och vad äter du till frukost?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0