Jag vill också bli rik.

När man kikar in hos blondinbella och ser hennes smink hon uppdaterat sig med under dagen, så blir man avundsjuk.
Iaf jag. Inte på henne personligen, utan på hennes sätt att kunna välja. Valet mellan om man vill ta en ledig dag eller inte.
Valet mellan att kunna köpa det man önskar för stunden eller inte.
det är VALET jag är avundsjuk på, och såklart möjligheten att driva in så sablans mycket pengar på sin blogg.
Jag undrar vad det kostar att bli rik på sin blogg, hur många timmar måste man lägga ner och hur mycket måste man blotta sin själ för att någon överhuvudtaget skall tycka det är intressant att läsa?

Det är värt ett försök.


- Hej mitt namn är Malin, jag är en helt vanlig svensson som vill bli rik på att blogga. Någon mer som har den drömmen?



Kommentarer
Postat av: Jossan

Sv: Såklart kan jag hjälpa dig! :) Mitt bästa tips till dig är designadinblogg.blogg.se när du ska leka med designen. Att ha photoshop är ju ett plus också. Jag upptäckte designadinblogg efter det att jag fått till min design men har med hjälp av sidan finslipat och förbättrat min blogg oändligt många gånger.

Fast, egentligen, så är det nog allra bäst att trixa och fixa lite själv. Då lär man sig allra bäst, så gjorde jag i alla fall. :)



Några mer frågor?



Tack förresten! :)

2008-07-04 @ 19:53:45
URL: http://thjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0