Sommarläsning.

Läst igår kväll ut Hkan Nessers " En helt annan historia" som är å närmare 600 sidor.
Det är nu på sistonde som jag tagit mig tiden att läsa och därigenom koppla av lite varje dag.
Det är alldeles för sällan som man passar på att njuta av ledighet ist för att bara göra en massa måsten.
Dock var jag ganska så besviken på boken då den för det första verkade mer spännande än vad den var, och då den tog upp ganska många dgar av läsning, och slutade med ett gasnka så fjuttigt slut. Då blir jag ganska så tom på något sätt.
Jag vill att böcker skall fylla mig med tankar ab ngt slag, inte bara lämna mig så fort jag läst dem klart.

Så denna bok var lite av en besvikelse. Någon som läst den? vad tyckte du?
Och så vill jag såklart ha tips på bra böcker!


Inge vidare enligt mig.

Kommentarer
Postat av: petrich - me gossip and fashion

ja det är megasött :D

2008-07-13 @ 13:44:13
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-07-13 @ 13:50:17
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0