storstadspojken.se

Jahapp, sedär. Bliondinbellas kille klev genast upp på bloggtoppen då han släppte sin blogg sent igår.
Den där bella är inte en alltför dålig marknadsförare och person om man vill göra reklam för något.
Smart drag av honom att starta en blogg och komma igång med hjlp av henne.
Det skulle jag med gjort om jag kunde.
Men jag måste inse. Bloggen verkar intressant. Och jag kommer nog att läsa.
För även om bella och jag ligger långt ifrån varandra till sättet så kan jag inte låta bli att läsa hennes blogg.

På något sätt är den intressant. Är det någon som håller med mig?

Kommentarer
Postat av: Jessica

sv: tack!

hon är en amstaff/pitbullblandis :)

2008-07-12 @ 23:26:26
URL: http://jesisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0