Svag för ballader och romantik.

Jag är en sådan tjej som utan  tvekan blir svag av ballader och romantik.
Romantik blir väl förvisso de flesta svag av, men ballader kanske inte alla är lika förtjusta i.
Då menar jag såklart inte då det är partystämning, men allmänt om man kör bil, vill komma i stämning...
då tycker jag absolut att lugna favoriter är den kanalen jag slår på.
Gillar Elton johns sacrifice med, jag blir lugn i kroppen, något som är bra för mig.
Och jag tror alltfler skulle må bra av att lyssna lite mer på lugnande musik.

det gäller att hitta rätt musik vid rätt tillfälle så blir det bra.

Som backstreetboys var mina stora favvisar när jag var tonåring.
Har en killkompis, 2 år äldre än mig som med diggade dem. Fastän mestadels i smyg eftersom han inte vågade
erkänna för sina Coola killkompisar att han lyssnade på de " töntarna"
Vad e det för töntigt med dem bland killar? Jag har aldrig förstått det.

Vad är det som gör att viss musik är coolare och mer accepterad än annan?


Kommentarer
Postat av: emelie

haha jag vet inte, bilden är från google =) men köpte en nästan lika stor påse idag typ =) vilket mysigt inlägg du har skrivt. jag blir också svag av romantik =)

2008-07-13 @ 16:35:11
URL: http://wannabevuxen.blogg.se/
Postat av: e m m a

söt blogg + bild :)

2008-07-13 @ 21:43:45
URL: http://mmilkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0