1a advent.

Jag tror närmare bestämt att tjuvarna som gjorde inbrott i vårt förråd har snott alla julstjärnor och stakar. Jag vägrar tro något annat. och nu är jag irriterad över att behöva köpa nya, roligare kan man ha det för pengarna.

Men hej förresten och glad första advent.  jag är inte alls bitter över att ej ha ett enda litet pynt. Grrr!

Anledningen till att jag ej återkom igår var att Sam hade s¨å ont i magen igår, jag tror bestämt att det är AD dropparna han fick ont av, gav dem för första gången igår och det märktes nästan direkt. Stackarn. Men idag verkar han må bättre, och jag likaså. Var så trött och ledsen igår över att Sam hade ont i magen o grät hela tiden.

Men now im back

Kommentarer
Postat av: catta

hej

barn kan ej få ont av ad dropparna, är bara nyttiga oljor vitaminer där i, inget som man kan få ont av. kan va gaser ,tänk själv de e så små o ej utveklat allt en...



pöös

2008-11-30 @ 11:40:49
URL: http://http://pluttsan.bloggagratis.se/
Postat av: Cina

Hej på dig!

Känner igen det där med onda magar, det har alla mina 5 barn kämpat med som nyfödda små bebisar. Jag tröstar dig med att det gåååår över även om man tycker det är frustrerande att man inte kan göra så mycket mer än att bära och trösta. Tänkte tipsa lite om han är hård i magen så kan du ju ge AD-droppar med olja i det smörjer tarmen lite och dessutom så kan man ha dom stående framme på bänken/bordet för dom kräver inte kyla. Lite messmör i tillägget är också super för den gasiga/hårda magen ett tips som jag fick från min barnmorska och funkade jättebra. Några små tips från mig som testat. Kram på Er

2008-11-30 @ 19:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0