Bara för att.

Bara för att jag pratade med en kompis igår om hur bra min hy blivit sen graviditeten... inte en eeeendaste finne så långt ögat kan nå.
Och vad tror ni händer? Jo en stor fet finne lyser med sin närvaro, mitt på hakan. Jo man tackar.
Varför är det jämt så. När man talar om trollen så sitter de på hakan och flinar!
Suck. Jag har alltid haft lite småproblem med små finnar på hakan, men under graviditeten så var min hy väldigt bra, utan finnar o skit. Och för att inte tala om håret. Tjo o tjim!
Håret är fortfarande bra, och hyn är bättre än innan, men det verkar som att det är på väg till det normala igen.
Vilket jag inte vill såklart. Tänk att en graviditetet är den bästa kuren mot huden. Jahapp... kanske skall inflika lite fint till sambon att jag redan är less på min finne... han kommer bli rädd!

Det kommer att uppstå ett grovt missförstånd.
Det är det som är det kuliga förvisso.

Ill be back! Fortsättning följer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0