Dagens sötnos.

Klädde på Sam min brorsas byxor sen när han var liten, och en vit body ahan fått av sin mormor o morfar. Dock fick vi knyta byxorna nere vid midjan för de var för små. Han växer så det knakar vår pojke.
Vilket satans väder jag skulle gå ut men det akan jag ju glömma, istället får jag jag sitta inne o tugga gräs o ladda ner julmusik tills lillputte har vaknat. Men det går ju lika bra det. man vet bara ej vad man skall göra när Sam sover det är lite för lång tid ibland. men nu har jg duschat o finslipat på min look, idag ska jag ju få håret fixat så nu kommer man känna sig som en makeover brud i lyxförpackning, tror man gör det när man ej fått slingor på SJU månader, det kommer bild på det sen.

Plutten har haft en bra natt, ej skrikit men varit vaken en del. Vi ger honom minifom droppar, ngn som har erfarenhet av dem?
O nu skall han få semper nästa mål. Hoppas det hjälper honom mot  gaserna i magen.

O btw vet ni var det värsta med att föda barn är? Att det är en pain in the as att skita efter en förlossning, och still. Det känns som att man får hålla sig i taket annars sprängs man. Well lite inside info. Men så är det. All smärta man hade, den minns jag ej. Vi har ju världens sötaste gullebarn, så klart man ej minns den.

vad händer hos dig idag?



Sam i babysitter, omringad av blommor från sambons jobb!

Kommentarer
Postat av: Dorothéa

Hihi det är typ det enda mina vänner varnat mig för, tror aldrig vi haft så mycket plommon hemma som nu =D

Jag är mer än VÄL förberedd!!

Haha.

2008-11-18 @ 16:16:22
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Maja

Haha, känner igen det där med problemen efter förlossningen!! Tänk, jag tyckte de va helt ok att föda barn. Men de va de där efter jag hade fet ångest för denna gång. MEN, första gången var jag nojjig och levde i princip på katrinplommon i en vecka efter förlossningen.

Denna gång var det inte alls på samma sätt, hade några stygn båda gångerna och så, men de va ändå inte sådär sjukt obehagligt som första gången. Tur de! :)

2008-11-18 @ 16:28:29
Postat av: Linda

Hihi så fin!

Jag förstår att du har mycket tid, det enda jag gör är att amma heeela tiden. Skulle jag inte gjort det hade jag nog fått starta projekt här hemma haha.

Ha det bra! Kram

2008-11-18 @ 17:24:35
URL: http://familyspace.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Ellion väger nu 3830 och är 51 lång. En bra viktuppgång. Han vägde 3015 när han föddes. Vad väger er sam nu?

Kram

2008-11-18 @ 19:27:06
URL: http://lini07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0