Elle-cool.

Var nere i tvättsugan innan. Det låg en Elleblaska där som jag bläddrade i. Då slog det mig.
Vart är all text i den blaskan? Och vad är det osm gör den sådär lite lyxig?
För det är nog det som den lever på. Sin coola image. Att hålla en sådan under armen får mig att tänka på...
lite extra lyx. Och det är nog det som den överlever på. well vad tror ni? Är Elle en sådan där kool tidning, eller är den värd sitt dyra pris? jag erkänner jag läser den ibland när jag vill känna mig lite extra flärdig.

Så till dagen... promenad och tvätt, Och allt därkring, tiden bara flyger iväg.. Sam han kissade på mig vid skötbordet idag. Hehe, bara för att jag skulle luta mig över honom. Busungen.
Nu väntar vi på Idol, har fläskfile på tillagning och skall mysa i soffan. Glögg finns med hemma. Mumma.
Det är ngt visst med fredagar trots att man är hemma varje dag.
Sam blir en månad imorrn, tiden bara rusar iväg. Nu ler han mot en ibland och pratar sitt bebisspråk.
Försöker förresten lägga upp ett klipp med honom... men det går ej... hur gör man?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha elle måste nog vara den absolut sämsta blaskan som finns.. står ju inte ett skvatt i den. Nä jag måste tipsa dig om bilagan till expressen som säljs tis-tors. Vår fantasika värld! Man känner sig som einstein efteråt mohahahha

2008-12-02 @ 12:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0