Hejhopp.

Tjohej.

Vilket regnväder det varit idag. Som tur var så var vi påväg till Bvc precis när det öste ner, ibland har man tur.
Vi fick rådet att köpa ngt tillägg som fanns på apoteket som tydligen skulle göra det lite lättare för magen.
Man skulle byta ut det en gång om dagen, och ge de resterande måltiderna som vanligt.
Det kan ta någon dag innan det hjälper, och än så är han lite stel i kroppen så vi testade med lite bab:ymassage innan,
hoppas det hjälpte lite iaf.

Jag har lite ont i magen nu, undrar om det beror på de sista eftervärkarna eller om det beror på att man äter dåligt pga tidsbrist? Well det kan ju kvitta, öm är jag iaf. Men vill ej knapra en massa tabletter hur länge som helst.

Åh kan fortfarande inte smälta att jag vann pengar idag, härligt.. skall köpa nya jeans o stövlar när jag gått ner de sista kilona. Jag får ju inte hjälp att gå ner dem som de som ammar får, här får man minsann kämpa själv.
Tar man en promenad så får man äta lite extra gott. Well med den inställningen så lär det ta tid. :)

Putte sov så bra i vagnen när vi kollade på film här innan, det är perfekt att få någon timme mystid och egentid på eftermiddag när han sover. Det är ju såklart viktigt det med.

Nej om man skulle ta ut en bit kladdkaka och mumsa på?

Ni får bli bättre på att kommentera igen. Ni var ju grymma där ett tag:)


De kallar Sam för Polarn på bvc för han har råkat ha på sig polarn o pyret kläder vid varje besök där. :)
Idag är han likaså en polare, han är så fin i rött tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Linda

så fin "polarn" är hihi. Det ser så mysigt ut att ligga i vagnen, bir sugen på att krypa ned där själv. Blir nog svårt att få plats kanske haha. Ha det bra! Kram

2008-11-10 @ 22:00:39
URL: http://familyspace.blogg.se/
Postat av: Dorothéa

Okej vad bra.

Det tipset fick jag iaf =)



Hoppas han blir bättre, den lilla söta.

2008-11-11 @ 09:20:42
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0