Hello.

Hej hej hej!

Här sitter jag nersjunken i soffan för första gången på hela dagen. Det har varit full rulle och en långpromenad på nästan 2 h. Skönt. Och idag fick jag nästan igen mina favvojeans, det tillsammans med min underbara familj gjorde min dag. Tjoho!
Men nu har jag fått lida för att man vill vara fin, tror jeansen satt lite för tight och nu är jag öm i magen.
har kastat i mig lite ipren o alvedon o hoppas att det skall ge med sig.

Sam sover i vagnen och vi skall se någon film här nu och bara ha lördagsmys. Trots min magvärk lär det ju bli godis.
Det tillhör ju lördagsmyset.

Sam kräkte lite till igår, men han har ätit bra idag... visst kräktes väl bebisar ibland?


Vilka är ni nyanlända läsare i min blogg, sääääg hääääj!


Kommentarer
Postat av: Hannie

Skönt med jeansen :) Och som sagt, det är HELT normalt att bebisar kräks, de kan kräkas helst efter varje måltid och det är ändå inget farligt eller ovanligt.

2008-11-08 @ 18:54:51
Postat av: karro

jag säger hej :) jag hittade din blogg för någon vecka sedan :) efter att Sam hade fötts men innan ni hade kommit på ett namn :) han är supergullig iallafall!! önskar dig all lycka mmed honom och hela familjen :) kram

2008-11-09 @ 01:33:23
Postat av: Anonym

Elina spyr efter varje måltid så det är helt normal =) händer oftast när dom äter för mycket... kram

2008-11-09 @ 10:11:49
URL: http://tricias.blogg.se/
Postat av: Linda

åh så mysigt med lördagsmys hela familjen. Nu har jag snart passerat dig i dagar över tiden... känns helt hopplöst det här, vill föda innan lör och 42 v. Livet e deppigt nu! Skönt att komma i jeansen redan!

2008-11-09 @ 12:11:00
URL: http://familyspace.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

vad duktiga ni är som är ute o går så länge! du har inte ont mellan benen då =)?



kram

2008-11-09 @ 13:14:17
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: My

Hej hej! jag är ny här. Hittade din blogg för nån vecka sen och har varit fast sedan dess! Grattis till er fina son =)

2008-11-09 @ 13:16:13
Postat av: J

Emma spyr hur MYCKET som helst, blir många ombyten varje dag.. det är helt normalt. Dom spyr upp det som är överflödigt det som dom inte behöver. endel barn spyr nästan ingentiing o andra massor.

2008-11-09 @ 14:20:47
URL: http://mammajonetta.blogspot.com
Postat av: Sophie

hej, skulle du vilja hjälpa mej lite :)

jag har stort behov utav pengar. så om du skulle ha tid eller så, så får du gärna bli medlem http://pengargratis.se/?r=6465



Tack i förhand :D

2008-11-09 @ 14:49:50
URL: http://skuutti.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så här mot jul passar det ju perfekt att få gratis presentkort, Om du blir medlem på Supergratis via denna länk så kan du samla ihop poäng ( till exempel så kan du klicka dig in på olika hemsidor och så får du poäng). Dessa poäng kan du sedan kan växla in mot presentkort i en massa olika butiker, lotter,biobiljetter,en ipod shuffle och mycket mer helt gratis: Glöm inte att aktivera kontot via din mail!

http://www.SuperGratis.se/?r=50207



På gratismode.se så kan du få hem gratis presentkort till en massa olika butiker, biobiljetter eller varför inte växla in en trisslott. Bara genom att enkelt samla poäng som du sedan växlar in så kan du få något av dessa grejer helt gratis hem i brevlådan:) Klicka här för att bli medlem, och du glöm inte att aktivera ditt konto via din mejl.

www.gratismode.se/?c=1389



Hoppas du får en bra söndag:)

2008-11-09 @ 17:31:37
Postat av: Ida

2008-11-09 @ 21:43:26
Postat av: Ida

Hej o grattis till lillkillen! Har kikat in här lite då o då den senaste tiden. Du har en mysig blogg! Vi ska börja försöka få barn så därför är din blogg extra intressant, man blir ju än mer sugen när man ser hur du har det!

2008-11-09 @ 21:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0