Jul.

Det är inte långt kvar till jul nu och jag längtar som tusan och lite till.
Det är så harmoniskt och fridfullt vid julen tycker jag.
Pepparkakor, lussekatter och familjemys. Det är det jag gillar.
Och klappar förstås. Och för att inte tala om kalle anka och hans vänner.
I år är det Lasse kroner som sitter i Arnes fåtölj. Det blir nog bra, men ingen klår Arne.
Arne är ändå förenat med att sitta i den dära stolen vid jul tycker jag. Vad tycker du?

Jag måste hitta en söt pepparkaksdräkt till Sam som han ka ha på juldagarna.
Det tror  jag han blir supersöt i. Han är ju redan sötast i stan så klart han kommer charma alla.
Ibland ser det ut som att han ler, det är så mysigt att se.

Nu sussar han i vagnen så sött och jag och älsklingen har fått lite egen mystid, det är vi förvisso ganska så bortskämda med, vår pojk sover några timmar i stöten och då passar vi på.

Nu skall jag hoppas på fitnessmaskinen, och sedan är det mat till Sam, mat till oss, mys i soffan och idol.
Hur spenderar ni kvällen?

Vilken är er favorit i kalle ankas jul?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0