Julsur.

Har varit en bra dag. Skönt och mysigt väder ute. Perfekt temperatur och snö Nice nice. Och det bästa av allt att köra med Putte i vagnen och promenera med sambon. Kan ej bli mysigare.
Vi var upp till centrum och handlade lite. Bla kräm till Sam för han är lite torr i pannan.
Och lite gott tills ikväll. Det blir alldeles för mnga goda dagar när sambon är hemma.
Men när han börjar jobba igen, skall jag skärpa till mig. Sa jag förresten att det blir pizza ikväll?:)
Äsch som sagt, nytt år nya tag.

Har satt upp julgradiner i köket och skulle ta fram stjärnor och stakar, men nej vart fan är de sakerna?
hittar de inte ngnstans... så jäkla irriterande. Jag vill inte behöva köpa nya. Men jag vill heller inte vara utan pynt.
Speciellt inte när Sam har sin första jul. Fan så typiskt.

Men skam den som ger sig, skall gå bärsäkrargång här hemma och hitta sakerna, det är bestämt pronto.

Putte sover i vagnen men vaknar nog snart.. så då blir det mys här hemma.
Tänk att han idag är 4 veckor. Och 1 månad den 29onde. Vart tar tiden vägen?
Jag försöker njuta av varje sekund... tiden går ju så himlans fort.

Imorrn blir dagens projekt att hitta skor till mig och en tomtedräkt/pepparkaksdräkt till Sam. Skall börja ksicka ut julkort till släkt och vänner med världens finaste bebis på. Sam såklart.

Nej som sagt... visst är det mysiga tider nu?
Har förresten funderat över att dela in bloggen i två delar. En allmän och en lite mera privat där det krävs lösenord, vad skulle ni läsare tycka om det? Ni får även passa på att rösta på vad ni vill läsa mer om i bloggen. har en omröstning i menyn.

kram på er!




Sötsam sover mysigt i vagnen under promenad.
Som sagt... glöm ej tycka till!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0