Lovely day.

Vi har haft en mysig dag alla tre.
Var faktiskt på premiärshoppingen med Sam.
Han var som ett ljus, sov hela tiden i vagnen medans vi kollade affärer.
Det vill säga i 3 h. Nu har vi ätit här hemma och nu skall det mysas i soffan.

Det var mest älsklingen som shoppade idag.
Han köpte en ny tiger-kavaj, jättesnygg.
Två par skor, två par jeans och en tröja. Jättefina saker.

Själv köpte jag Wii fitness till nintendo. När man ej hinner gå till gymet är det bra att träna hemma.
Vissa sådana spel kanske inte funkar, vad vet jag.
Funderar på att lägga upp ett träningprogram och resultatbilder här som ni kan följa på bloggen,
vad skulle ni tycka om deT? kanske helt ointressant?

Nej nu skall vi mysa i soffan alla fem, katterna med såklart.
Och sen blir det tv-spelskväll.



Vill ni följa min träning?

Kommentarer
Postat av: pluttsan

spännande, de e krävande med wii



ja du de kan ta tid , de lovar jag. är du osäker kontakta bvc...

men som sagt var , de tar väldanst tid....



kramen

2008-11-20 @ 21:20:30
URL: http://pluttsan.bloggagratis.se/
Postat av: karro

jag vill garna folja traningen!

2008-11-21 @ 15:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0