Nattuggla.

Inatt har jag varit en nattuggla.
Lillen hade en gnällperiod mellan 00 och 02 och verkade ha lite magknip, stackarn. han har inte varit så rastlös och så ledsen ngn gng innan. Man känner sig så maktlös då.
Han verkar iaf bättre i magen, men det är fortfarande tendens till att han har lite knip då han drar upp benen o så.
Någon som har ngt tips mot magknip och varit med om samma?

Idag väntas besök av en kompis o hennes kille. Och innan dess åker vi nog iväg en liten sväng.
Inatt drömde jag om att jag åkte flumriden. Gud vad karusellsugen jag blev. Jag älskar att bli snurrig i bollen!

Kommentarer
Postat av: 3s

Tja Tjejen...

Hon ammar för fullt och är snart uppe i sex kilo...=)

Världens snällaste tjej

2008-11-13 @ 12:30:17
URL: http://pokonis.blogg.se/
Postat av: Linda

jag kanske e lite sugen på den i storlek 56, vill se hur stor hon e först bara så jag kan mäta. Men jag känner att de i stl 62 kanske e alldeles för stora. Vilken färg har den i stl 56? jag hoppas verkligen det startar innan lör men men. Har lite rosa strimmigt slem hela tiden nu, kanske betyder ngt?

2008-11-13 @ 14:07:11
URL: http://familyspace.blogg.se/
Postat av: Sara

Ett knep är att trycka hans knän mot magen och sen att massera på magen. viktigt är också att rapa mellan varje måltid och ibland stoppa matningen och rapa för att sedan låta honom äta igen. sen finns det droppar på apoteket att testa - minifom men har han inte så stora besvär så tycker jag du ska testa det andra först. hoppas det löser sig =)

2008-11-13 @ 14:53:47
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10610/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0