Promenad.

Det är redan mörkt ute. Hujedamig. Haha förresten såg ni emil 2.0 igår på fredag hela veckan? ganska kul tyckte jag, vad tyckte du? Ibland kan man bara vika sig dubbelt... men så kommerman på att man har ju en liten halvjäst gravidmage kvar som liksom tar emot, så det blir bara att jag viker mig till en tredjedel, så nu vet ni det! Hupp hupp.

Hade en kompis och hennes kille över på en promenad och sedan fika. Prinsessbakelse för 3e dagen irad. Holy shit, men okej snart skall jag äta nyttigt igen... det känns ändå som jag är smal nu eftersom jag hade sån mage innan, så det märks ju ej att man kränger bakelser titt som tätt. Nååja fint resonemang.

Plutt har varit lite otålig nu på eftermiddagen men det är nog magen som spökar igen.
Stackarn. Nu kommer snart min familj hit o ikväll blir det mys o god mat.

vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Min sötnos sover gaaanska bra på nätterna. Jag skulle ju ljuga om jag sa bra ;o) Tror även här att magen spökar lite någon period under nätterna. Hur är er sötnos på nätterna? kram

2008-11-15 @ 21:03:06
URL: http://lini07.blogg.se/
Postat av: karro

hej, tänkte bara säga att jag plötsligt skaffade mig en blogg. Lämnade en kommentar när du frågade vilka som var här inne och läste men jag hade ingen blogg då så det var lite svårt att ge en adress (vilket du frågade efter) :) men nu har jag en, kika gärna in om du har lust :)

ha det super :) kramar

2008-11-16 @ 00:38:05
URL: http://bekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0