Putte-abstinens.

Premiärturen på över en timme utan en Putte i vagnen. Kändes märkligt och tomt.
Gick till centrum i snön, vad mysigt det är. Postade två paket och skulle köpa årets glögg, men det kunde jag glömma.
den var slut. Hur smart är det att tillverka i så liten upplaga att inte ens jag hinner köpa? Baah.
Fick köpa vanlig glögg ist. Det gick lika bra det. Eller egentligen inte, men glögg som glögg.
Träffade på en kompis i centrum, hon tyckte att jag var smal igen... sist vi sågs var jag gravid i v 38 ca. Så då var jag lite större, men bara lite:)

Vi hade följe hem och sen ringde en annan kompis jag ej pratat med på länge, kul det med.
Men när jag varit borta från Putte i en timme då var jag tvungen att bege mig hemåt.
Man fick ju abstinens och måste titta på honom. Nu ligger han o snusar här i soffan bredvid, världens finaste Sam.
Tänk att han snart är en månad gammal. Tiden går galet fort.

Förresten, har ni smakat glöggen -som-inte finns typ?
Är den god?



Kommentarer
Postat av: emmeli

Jo, tack det är bra med våra små. Ellion kan sova ca 4 timmar i stöten på natten vilket jag tycker är lyx =) Men det brukar vara ca 2 timmar under natten då han kanske vaknar 3-4ggr. Men jag går aldrig upp med honom. Hur är det med din plutt? Får ni sova något?

Fårstår att du ville hem till din sam efter centrum rundan. Det är skönt att komma iväg lite och dubbelt så skönt att komma hem sen =D

ha en bra kväll och natt. kram

2008-11-24 @ 21:14:49
URL: http://lini07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0