Så får pojkvännen skämmas.

Har lite magvärk, antar att det är så kallad eftervärk, när livmodern skall återgå till sitt vanliga tillstånd. Det villsäga från melon till hönsägg i size, Japp. och lite chokladätning förstås. Usch har verkligen vräkt i mig choklad, nu mår jag illa på mig själv, jag var ju knappt ens sugen.
Dagen har rullat på, vart tar all tid vägen egentligen? Man vaknar tidigt och helt plötsligt är klockan lunch.

Fast vid lunch befann vi oss i centrumet idag. Älsklingen hade varit inne i spelbutiken och jag och Sam väntar utanför.
När han kommer ut och ber mig sluta blotta könet för alla gubbar i centrum.
Jag hade en ganska så kort klänning och stickade strumpbyxor och en jacka som tydligen blev kortare när man böjde sig ner. (Hell no?) Och i dagsljus så var tydligen mina strumpisar mer genomskinliga... och ja ni kan haja själv...

I showed the whole world my ass! A real jackass show.
Sen gick vi hem. Och jag såg till att dra ner klänningen ordentligt tills bvc damen skulle komma. Haha.
Precis innan skulle jag byta blöja för lilleman och han kissar rakt ut på min fot. Jahapp, då behövde jag ej oroa mig för kjolen nåmer. Nya kläder on!

G var över o hälsade på. Trevligt med lite tjejsnack, man hinner så sällan träffa sina tjejkompisar.
Nej nu skall vi krypa till koja. Lilleman sover lite till innan det är dags för mat och vi skall med passa på att sova.



Lillemans fossingar i babygymet.

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

haha bra att han la märke till det iaf =)

2008-11-07 @ 08:51:05
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0