Sjuka människor.

Vi spanar insider. fan vad sjukt.
En som spelar hårdrock på fritiden får sparken som lärare. vad har det med saken att göra så länge man ej pratar om det med sina elever? jag förstår inte det. Gör ni?
Och grannbråket. Herrejävlar. Hur gamla är människorna egentligen? Well... jag orkar nog inte reflektera över det mer nu. Putte ligger och halvsnussar. Vi har legat och tittat i babygymet. Och nu sprattlar han lite. Vill lägga upp lite videoklipp, men jag vet ej hur man gör det. Vet ni?

Nu skall vi se klart insider. Sen skall vi föflytta oss till sängen och börja förbereda för nattmål och sömn.
Ses imorrn.

Glöm ej säga din åsikt i min nya menyfråga.

Hej!
Sam hälsar och säger gonatt.

Han är världens finaste.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tycker det låter som en bra idé att dela in bloggen, har själv så, men jag skriver sällan i den, men det är praktist.

Om du känner att du inte riktigt kan skriva allt allmänt men ändå behöver skriva av dig och kanske vill ha respons och råd, så kan man ha en privat, där man har ett fåtal eller åtminstonde kontroll på vilka som läser =)



Om det blir så hoppas jag att jag får ta del av den privata delen. :)



Kram!

2008-11-26 @ 23:23:52
URL: http://mymitire.blogg.se/
Postat av: emmeli

Man kan ju lägga upp det genom youtube. Jag funderar också på att lägga upp klipp men jag vill helst inte gå genom youtube...

Jag läser gärna mer om förlossningen. Tycker sånt är spännande att läsa =)

Hoppas man får vara med och läsa om du lösenordsskyddar.

kram

2008-11-27 @ 14:37:50
URL: http://lini07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0