Söndag.

dagarna bara flyter ihop, man har inte riktigt kolla på tisdag eller lördag. Men vad gör det.?
Älskling är ju ledig länge till så det är så mysigt.
Sam sover oftast bra på natten, men inatt så var han lite bökigare, han var spänd i kroppen, jag tror han hade problem med att bajsa. Det sägs ju att bebisar som får ersättning kan bli lite hårda i magen. Men han har iaf bajsat lite idag, även om det är lite hårdare än normalt. Någon som har nåt tips på vad man kan göra för att underlätta så att dt går lättare för honom så mottages tips gäääääärna!

Sam gav sin pappa en söt bild som han ramat in och skrivit Till världens bästa pappa, och så fick han välja en bakelse som vi skall mumsa på ikväll, det blir perfekt det. Till min pappa ble v det lotter o lite mer firande till helgen när familjen kommer på besök. DÅ skall jag o älsklingen passa på att äta på restaurangen här i närheten medans mamma pappa o brorsan passar Sam. Vi firar nämligen 6 år!!!

Vi var ute i 2 h på promenad i det härliga vädret, Sam sover så sött i vagnen. Nu har vi precis tvättat och sen blir det att bada lillpojken. Vi måste börja få in någon nattningsrutin så Sam kan skilja å dag och natt. Någon som har nåt tips på det med hur man kan göra?

Nu skall vi ha lite mys i soffan, jag känner mig lite trött, men ändå inte så farligt som man borde känna. Men man lever ju i ett lyckorus som kan liknas vid att vara kär, då klagar man inte!:)


(Förbjudet att kopiera)

Kommentarer
Postat av: Dorothéa

Ett tipps är att inte ge Sempers Ersättning, gör ni det?

Den kan tyvärr få bebisarna att bli lite hårda i maggen.

Kram på dig

2008-11-09 @ 20:39:42
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

åh grattis till er 6årsdag i förskott då =)! bra jobbat!

så skönt han ser ut att ha det i sin fina vagn!



håller på med nya försöket så vi får se om nån vecka =)



kram

2008-11-09 @ 22:12:39
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: terese

Jag brukar lägga min dotter ungefär vid nio el tiopå kvällen med en flaska ersättning i sängen på så sätt har hon lärt sig att hon ska sova för natten med tanke på att hon inte matas där eller på sånt sätt på dagarna.

2008-11-09 @ 23:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0