Söt-tomten.

vart tog snön vägen nu när tomten skulle fram?
Snön är som bortblåst.
träffade en kompis innan o vi gick på stan en sväng medan Sam och sambon var hemma. Det gick utmärkt hemma såklart, även om man är ett kontrollfreak o jämt vill vara med o se så allt går rätt till, även om jag vet att min sambo tar minst lika bra hand om Sam som jag så kan jag aldrig släppa den lilla hönsmamma som finns inom mig.
Men timmarna på stan var mysiga. Dock har jag ej kommit i shoppingsuget ännu... vart har det tagit vägen?
Kanske e man mer ordentlig med pengar nu.


Köpte tomtedress till Sam, en tröja till mig, underkläder, och kläder till Sam. Och skor till mig.
På väg hem ringde sambon o sa att maten är klar oooh jag som var så hungrig och som ville komma hem till mina små gryn. Nu har vi ätit, jag har testat tomtedräkten på Sam. han är världens sötaste. Nu ligger han här och sussar.
Det va väl tungt att agera tomte för mamma:)



Bilderna är absolut förbjudna att kopiera utan att fråga mig om lov.

Kommentarer
Postat av: GUINEVERE

Nu är det klart. Man kan inte högerklicka och kopiera bilderna, men kom ihåg att det ALLTID går att kopiera på något vis. Detta förhindrar bara. Hoppas det är okej :)

Kram!

2008-11-27 @ 21:42:56
URL: http://bloggingbyguinevere.blogg.se/
Postat av: emmeli

Den tomteressen har jag köpt till ellion också =) Det finns en liknande som är en klänning. Den har jag köpt till elina, så de ska bli lite lika ;o)

2008-11-28 @ 07:53:13
URL: http://lini07.blogg.se/
Postat av: Camilla

Gud vad söt sam är malin!

2008-11-28 @ 11:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0