Stora killen.

vart till bvc nyss. Vår kille är stora killen nu, han växer så det knakar. över 5 kg väger han nu och är 58 cm lång.
Bra att han äter vår älskling.
Brrr vad kallt det var ute idag, skönt och mysigt med kallt. man vet aldrig vad man skall ta på sig. När man ser snubbar cykla i shorts ena dagen och någon då i dunjacka andra dagen så blir man fundersam... jag som har stoppat ner mina kjolar och shorts i förrådet. :)

Tänk att det redan är fredag igen, man håller inte koll på dagarna, de bara flyger iväg. helt galet snabbt.
Lite skrämmande snabbt faktiskt.

När Sam sover nästa gång skall jag ta ett träningspass med min fitnessboard till nintendot, det är galet jobbigt men verkar riktigt kul, klart värt pengarna.

Ikväll är det idol som vanligt, nu e bara de bästa kvar ju. Jag hejar på Alice och Kevin. ja Anna är också okej.
Vem hejar ni på?

Kommentarer
Postat av: Maja

Å, här sitter vi mammor och väntar på idol. :) Jag hejar också på Alice! Hon har underbar röst!

Kram på er!

2008-11-21 @ 19:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0