Time to go.

Snart dags att klä på lilleman och bege sig till bvc, hoppas han går upp fortsatt bra. Det är ju mest det man nojar sig för. men han verkar lugn efter maten så det hoppas jag ger bra viktökning.
Vilken morgon som sagt... att jag verkligen vann 1000 spänn, så välbehövligt... även om jag har bra mammapeng så går pengar som attans nu... jag förstår inte.

Älskling har varit på jobbmöte på morgonen och vilket pussel det är att få ihop allting. Speciellt nu när man har en tid att passa. Men jag har nog tajmat in allt ganska bra, dick duscha med dörren öppen och vagnen utanför så jag såg vad Sam gjorde. Han har fortfarande stel mage pga att han är hård av tillägget, hoppas något kan hjälpa, tips mottages gääärna.

Sambon kommer snart hem så vi skall gå till bvc, sen tror jag inte vi har så mkt mera planer för dagen, får ta den som den kommer allteftersom Sams vakettider. Inatt så sov han mellan 23 - 05 då han vaknade och ville ha mat. Kändes lite länge emellan tyckte jag, men det kan ju bero på hans hårda mage.

Nu känner jag att min mage kniper, av stress och att kasta i sig filen. Well man prioriterar ju inte sig själv på samma sätt. Men duscha o sminka mig hann jag iaf! man vill ju ej se ut som en slashas.

Hej på er så länge. Laters

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh grattis till pengarna, alltid skönt att ha lite tur. Kan du dela med dig liiite av turen så att bebis kommer NU? Allt e så segt, tiden kryper fram. Ha det bra!

2008-11-10 @ 16:34:03
URL: http://familyspace.blogg.se/
Postat av: catta

detta med magen lägger sig till slut , de brukar få så när man övergår till tillägg.. så håll ut. lär dig masera ,de brukar kunna hjälpa till på bvc.. pöös catta

2008-11-10 @ 17:18:15
URL: http://http://pluttsan.bloggagratis.se/
Postat av: Anonym

vad föredrar du? Du får gärna sprida vidare länken. Enligt många tjejer/kvinnor/flickor så är det magrutor som gäller, minsta lilla fett och killen är inte värd nånting? :s



http://skuutti.blogg.se/2008/november/dagens-fraga.html#comment

2008-11-10 @ 20:02:25
Postat av: Åsa!

ja.. de problemet hade vi i början med.. men jag ökade vatten dosen med kanske 5-10 ml och det hjälpte.. har fortfarande lite mer vatten än vad som står att man ska ha... kan även prova att hälla i lite olja, typ mat eller majs olja.. det smörjer tarmarna så det inte gör så ont när han ska bajsa sen.. hoppas det va till nån hjälp! kram

2008-11-10 @ 20:22:12
URL: http://vasaru.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej testa flytande maragrin på tesked eller olja det fick jag som tips på bvc när min dotter va liten o hård i magen!

2008-11-10 @ 20:33:52
Postat av: camilla

pröva med mesmör det fick vi rekomenderat från BVC när våran tjej var bebis.

2008-11-11 @ 20:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0