Trygghet.

Sam älskar att sova i våra knän. Men han blir inte ledsen när vi lägger honom i vagnen, det går bra det med, men han känner väl trygghet hos oss som vi såklart försöker ge honom så mycket våra armar orkar bära. Just nu ligger han här hos mig och snusar så gott, och jag skriver med en hand, det e grejer det.
Vi kom nyss in från en timmes promenad, det är härligt kallt ute.Jag gillar detta väder, det friskar upp!
Dock kom det förbi en cyklande jubelidiot i SHORTs... men tjena.. hade han kopplat in värmeslingor i ådrorna eller?

Vi har köpt hem god ben n jerry glass, ci firar ju 6 år imorrn, men vi skall faktiskt fira lite redan idag, dels för att vi ble så sugna på god mat o glass haha. Och ju fler dagar att  fira dessto bättre.:)
 
Förresten hur svårt ar det inte med present nu när det är 6årsdag? man har ju köpt det mesta.
Och att sambon fyller 30 med snart är ju ej lättare.

L en kompis fick en flicka på 4800gr igår, och när hon skrev att hon kände sig söndertrasad i muffen så förstår jag vad hon menar. Men jag vet ju också att man blir helt återställd på nolltid. Wawaweee.

Nej nej nej...nu slog glassuget in. What to do.




Me totally blond again.
Och det snöar äntligen ute. Det väcks en obotlig barnrumpa i mig när det snöar.

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Sam verkar gått upp bra i vikt. ellion följer inte sin kurva utan hoppar upp till normal kurvan snart. men han är väll tvungen att ta igen eftersom han var liten när han föddes ;o)

2008-11-19 @ 18:39:35
URL: http://lini07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0