Vår lille polare.

Stackarn har fortfarande ont i magen, det sitter som en propp och han spänner sig i hela kroppen. Vi ger ju bifidus ibland nu och han har äntligen kunnat bajsa nu. Hoppas det håller i sig. J är iväg och köper en annan ersättning som tydligen skall vara bra mot hård mage. Hoppas det verkligen, vill ej att lillgubben skall ha ont i magen.
Testade babymassage med, det verkar göra honom lite mindre spänd iaf. Semperdroppar skulle J med köpa hem. Man gör ju allt man kan.

Åh shit, Rickard sjöberg kom nyss i reklam för postkodmiljonären, men gaaah vilken hemsk frisyr han har.
Åh på tal om frisyr, jag längtar tills jag fått slingor... 7 mån utan slingor det syyyns!

Tror jag fått lite mjölkstockning, känner mig öm och så i kroppen, och det känns som lite feber med. Har stoppat i mig ipren och alvedon. Hoppas det hjälper, man vill ju inte själv vara seg när putte har problem med magen.

Sam ligger och sover i sin vagn och jag tänkte vila lite. Lillkatten ligger här bredvid så tänkte mysa med honom nu, de får ju mindre tid nu när man har barn.

Annars blir dagen lugn, kanske tom skippar promenaden idag, eftersom jag inte känner mig så kry i kroppen.

Dagens polare.


SötSam och jag i slutet av graviditeten.


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej svej,

Jag har följt din blogg några månader och det är så himla kul att läsa om allting.

Ett tips gällande magontet är att köpa Dr Browns nappflaskor som har ett slags vakum så dom små inte sväljer luft.(Och får ont i magen.) Jag är inte hundra på vart man kan köpa dom, men gå in på google och sök på Dr.Brown.



Hoppas det löser sig.

Njut av sötisen nu.

Kram Sara

2008-11-12 @ 16:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0