Whats on.

Vi kikar film. Dessförinnan somnade jag och Sam tätt ihop i soffan. Det var perfekt och så mysigt att pssa på att sova när han gjorde det. man känner sig lite piggare nu. Jag är riktigt kass på att sova när han gör det. Men trots det är jag förvånansvärt pigg. Pigg pigge piggsviiiin!

En nära vän till mig fick ett plus på sitt graviditetstest igår, woohooo!! vad kul. Det ska bli så kul att rulla vagn ihop i sommar!

Vilken storm det är ute, vi var ut en timme innan, men det blev bara till att köpa glögg o sen bege sig hem igen, en liten promenad får räcka när det är så kallt.

Måste införskaffa mig en tomte eller pepparkaksdräkt till Sam snart, han skll göra julkort och skicka till alla. Han kommer bli världens sötaste tomte/pepparkaka! Vad tycker ni han skall vara?

När pengarna kommer i veckan, plus min vinst så skall det köpas varma skor, jag äger inte ett endaste par. Shame on me!

Hur har er helg varit?

Kommentarer
Postat av: Linda

jag känner mig också ganska pigg trots bebis, skönt.

jag röstar på pepparkaksdräkt ...

kram

2008-11-23 @ 22:00:55
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0