+4.

Såg ni idol?
Vi gjorde och jag blev sur för att inte Sepideh åkte ut. Jag klarar inte av henne, tycker hon är sååå dryg.
Men det är jag det. Vad tycker du? Finns det någon du stör dig på?
Jag gillar Alice och Lars samt Kevin bäst. Ja alla har vi  våra favoriter
. Bebis är fortfarande och boxas i min mage, jag vill ju ha honom i min famn ju. Börjar nästan bli deprimerad av att vänta även om jag vet att det ju rör sig om dagar.
Eller deppig och deppig, men mest otålig, som tusan. Det är trist att vänta på att få träffa sitt underverk. Den längtan klår allt. Så snälla bebis, kan du inte komma ut NU!? Känner lite ångest över att jag inte orkat leka så mycket med våra små troll idag, men man är tung i kroppen, 13 kg vägen även om det mest (turligt nog) är mage och inte så mycket annat. Förvisso hade det kvittat, bebis får forma min kropp hur han vill bara han mår bra.
Hoppas jag får sova lika bra inatt som jag gjorde denna natt, man behöver verkligen sömnen nu.
Vad jag pratar om allt och inget. Såg innan på mediamarkt deras stationära macdatorer, wow jag vill ha! Får jag bra pengar nästa månad så blir den min faktiskt. Har ju en PC redan men vill ha en Mac, tycker de är sååå jääävla nice.
Någon som har mac, vad tycker ni om dem? Snart ännu en dag till historien, och imorrn är den 5 dagar sen bf. Så bebis hörru... come on! Vi har städning på gården med denna helg och skönt att ha en ursäkt att ej deltaga. Jalla Jalla!

Nej om man skulle fortsätta kika på fredag hela veckan, ockupera soffan och vänta på vår prins.
Men hörru.... glöm ej skriva en liten kommentar om vem du är som följer min blogg!!??


Kommentarer
Postat av: pluttsan

jodå, de knatar framåt, men trista har blivit lakos intollerant, sååå jävla jobbigt.. skall till spec läkaren nu på tisdag hoppas de går bra där..

men ja kan ju lova att man hinner ej mycket på dagarna nu mer. hmmm. träffade ngr mammaor från fl, de var kul..



din mage kanske ej sjunker ngtm utan kommer ändå föda .... håller tummarna,,,, de går nog bra. du vet ju att max dagen snart är här.. har de pratat om igng sättning???



pöös

2008-10-24 @ 23:17:04
URL: http://pluttsan.bloggagratis.se/
Postat av: Emmeli

Jag är också här och läser ;o)

2008-10-25 @ 06:22:46
URL: http://lini07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0