Ändrade planer.

Får bli fika imorrn istället, hade glömt att vi skulle iväg ikväll. Och jag är inte rätt person att stressa en massa nu. Så det blir bättre att kunna stanna så länge man vill istället för att behöva stressa iväg.
Det vill man ju inte. Så nu skall jag ta en liten lugn promenad runt parken sen blir det nog lite mer kattkel innan dusch och iväg.

Jag tar med mig min mobil och lyssnar på radio i den. Det är så avkopplande när man går tycker jag.
MEN måste poängtera att jag är fasligt trött på elreklamen som heter Elskling. Någon som hört den?
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Man blir så irriterad varje gång. Kanske lyssnat lite för mycket på radio på senaste.

Nej nu promenad.

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Ohh vad spännande att det är så kort tid kvar!

Är du nervös?

Har du några frågor ang förlossning eller så så kan du fråga mig, been there, done that=)

kramar

2008-10-08 @ 16:33:59
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Anonym

dem räknade aldrig ut hur tillväxten var i procent eftersom jag bara gjorde vanliga UL i v.16 och då var han ju normal...

sf kurvan mätte dem sista gången i v 39 och då var den 40 cm, men han kom ju ej förens v 41 +6

2008-10-08 @ 17:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0