Baka kaka.

Vi skall snart åka och handla, mat och så ingredienser till muffins och kladdkaka. eller brownies med valnötter.
Mumma. Hoppas det blir bra, för jag skall slå på stort och baka olika kakor och frysa in OCH smaka med såklart.
Sambon skall eventuellt laga lite mat vi kan frysa in.

det är helt sjukt vad maten går åt när man ärhemma om dagarna, och då är jag inte speciellt stor i maten, speciellt inte nu när det inte finns så mycket plats.

det är en sån typiskt höstdag idag, lite blåsigt och så, men ändå fint. MEN nu vill jag att bebis skall komma faktiskt, så vi kan ta promenader med vagnen det ska bli så mysigt! Det är så frustrerande med alla samtal o så som man får ...

Har han kommit ännu?

Naaaje jag lovar jag skall informera. ni lär inte missa det!:)
Tror det mest är frustrerande för att man vill såklart att han skall komma NU, helst i förrgår.
Men jag vet, jag var likadan själv.. men nu när man själv är i sitsen så är man mest irriterad.
man vill att dagarna skall gå så man kan få se vem som bor i magen!

1 dag kvar till bf!
Hör du det lillbusen i magen! imorrn är det planerat att du skall komma!

Kommentarer
Postat av: Linda

det låter som en bra plan att baka och laga mat. Försöka att hitta på lite så man får annat att tänka på. Håller tummarna att det startar snart!

2008-10-19 @ 15:51:29
URL: http://familyspace.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Nu blev jag inspirerad av dig. Måste nog ta och baka muffins nån dag jag med. Japp, det klubbar jag nu! =)

2008-10-19 @ 15:58:26
URL: http://lini07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0