Besök på spec.

Vi hade tid på spec mödra idag för tid om igångsättning om jag inte kommer igång själv inom en vecka.
Så det är ju  skönt veta att man inte kan gå huuuuuuuuuur många dagar som helst över.
Meeeehn, vi pratade lite och sen så ville hon känna down under hur det kändes om något hade hänt eller så.

Bm kände ju för knappt 2 veckor sen o det var inte så skönt, enligt henne var jag då öppen ca 1 cm.
Idag när hon kände så var jag öppen 3 cm, jag var mjuk och det var ca 1 cm kvar av tappen. Hon sa att hon skulle
reta det lite, så hon kände lite o så, det kanske får igång det? Jag tror inte det kallas hinnsvepning väl om hon inte rör lite längre eller? Någon som vet? Oavsett så har det kommit lite brunt blod nu efteråt och mitt ena ben känns som att det har en nerv ikläm. Men det verkar ju lite lovande iaf - hoppas man slipper igångsättningen.

För visst är det väl ett litet tecken på att det händer saker om man blöder lite efteråt att hon har känt?
Jag hoppas men tar inte ut ngt i förskott, vill ju få värkar innan ngt känns mer på gång, vilket jag inte fått.

Det kan absolut dröja trots att man är lite öppen... men jag hoppas prinsen kommer imorrn.
Skall försöka mig på en promenad sen.
NU har vi sett Kung fu panda. Ser ni någon likhet mellan oss?

:)

 

Kommentarer
Postat av: Linda

jag vill inte göra dig besviken men man kan få en blödning efter att de varit där och känt. Det beror på att slemhinnorna är så känsliga för beröring. Jag fick en liten blödning efter att BM undersökt mig för en vecka sedan... MEN eftersom du var öppen så mycket så tror jag nog att du snart får! Jippie!

2008-10-27 @ 16:59:09
URL: http://familyspace.blogg.se/
Postat av: pluttsan

faan va kul...

du behöver typ bara öppnas en 1 cnm till o har du ont sen så är fritt fram för dig säkert att kommain på fl.. de säger ju att man behöver va öppen 4 cm för att fl skall va på gng. sååå jippii,,, du är så nära mål nu



pöös

2008-10-27 @ 18:17:15
URL: http://pluttsan.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0