Bm-besök och lunch på stan.

Var till bm vid 11 idag. Mötte upp en tjejkompis precis innan som följde med. Vi skulle käka lunch sen så det passade bra. 
Allt gick bra hos bm vilket alltid känns lika skönt. Bebis är fixerad nu, alltså stadiet innan den föds... förvisso föds en del barn i ruckbart läge, men de flesta är ändå fixerade... så nu kan det alltså komma när som helst, samtidigt som de lika mycket kan stanna någon vecka till.
Mitt järnvärde var höjt till 130 från sist 110 så det är ju jättebra. Vikten står stilla, men magen växer så bebis tar vad han behöver. det är huvudsaken. Fick immunitetsprovet nu och det var utan anmärkning, det känns jätteskönt att det var bra.
Alla bra test är en befrielse.Bebis hjärtljud låg på 143, sötaste bebbe! Han har rört sig massa nu sista dagarna... kanske är så när de fixerat sig, någon mer som känner igen det?
Så summa summarum! Allt såg bra ut! Och bara bebis mår bra så är jag lycklig. Det är ju det viktigaste att han mår bra!

När jag var på toa så var det pyttelite grönt slajm, som om det var jättelite slempropp? Men jag vet ej hur den ser ut?
Dock kan det ju lika bra vara graviditetsflytning eller? fast lite ljusgrönfärgad? Well jag vet inte.
Känner fortfarande lite molande värk i ryggslutet.. men inget regelbundet eller som ännu tilltar i styrka.... vem vet kanske kommer bebis på min beräknade dag, den 10onde?

hur som helst så lääängtar du massvis. nu skall jag fylla i förlossningsbrevet med lite önskemål o så.



Sf-kurvan. Inom det normala intervallet.



Foam där jag och gabby var och käkade varsin jättegod sallad efter bm-besöket.

Kommentarer
Postat av: Linda

åh så häftigt, hoppas bebben kommer snart då. Vad är immunitetsprov? har inte gjort någon sån.. Jag såg på fotona att min mage sjunkit så jag hoppas att hon med har fixerat sig men vi får se...

2008-10-07 @ 18:06:13
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0