Bullmamma.

Idag köpte vi såklart hem kanelbullisar. Det är ju kanelbullens dag o jag är inte den som är den.
Såklart även en kanelbulle skall firas. Det var tom värsta slagsmålet nästan vid kön fram till att ta de största bullarna i affären. Jag tror jag vann, det kändes som att de vi köpte var gigantiska. Mumma.
Det sägs att kanel skall sätta igång förlossningen på gravida kvinnor.
Och nu lever ju bebis rövare i magen... en liten vilding och jag tänkte YEAS! Det stämmer att kanel sätter igång förlossningen! Ända tills jag inser att vi faktiskt glömt äta bullarna vi köpte. Jahapp, det får bli imorrn istället.

Firar med våra bullar imorrn istället )läs söndag. Nu skall jag ta min bulle i ugnen och krypa under täcket.
Både katter o sambo har reda ockuperat stället. Får se om det finns en hörna över till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0