Disney.

Nu skall vi nog kika film. Det drar alltid ut på tiden med allt man skall göra innan man kan slå sig ner i lugn och ro.
Jag älskar tecknad film och känner mig verkligen som ett barn igen när man slår igång en sådan film.
En film jag nyss kom att tänka på som jag vill se igen är Oliver och gänget. Jag minns när jag, pappa och brorsan var och såg den på bio när vi var mindre. tror min ena kusin var med också. Och den filmen är så söt.
Jag vet inte men på någon sätt känns det som att den filmen kommit lite i skymundan vad gäller andra disneyklassiker.
De man hör mest är Lejonkungen, SKönheten och odjuret och Askungen... eller är det bara jag som tycker det?

Hur som helst verkar det luta åt en tecknad film till idag, och inte mig emot. Det är bra att vi kan enas i tecknad film, vi har ganska olik filmsmak annars. Jag är mer dramamänniska min sambo är mer krig o action. men vi kan såklart se allt ändå.


Nej om man skulle krypa ner i soffan då. Och njuta av en klassiker. vad tycker du om disney? Vilken är din favorit?

Rösta på din favorit i menyn en bit ner!!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Sugen på att tävla?:)

2008-10-27 @ 21:00:27
URL: http://jonnaa.se
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Lillkillen kommer nog när som helst : )

2008-10-27 @ 22:32:26
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Sandra - mamma sen 15

Första gången jag är hit, men definitivt inte sista :-)

2008-11-06 @ 17:07:44
URL: http://secretwordplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0